Curriculum
Obiectivele curriculare ale educației preșcolare au în vedere următoarele: să asigure dezvoltarea echilibrată a copiilor în ceea ce privește etica, intelectul, educația fizică, abilitățile sociale și estetice, să-i ajute pe copii să-și dezvolte obiceiuri sănătoase de viață și un corp puternic și sănătos, să construiască interesul copiilor față de învățare, o minte incisivă și dorința de explorare, să le insufle copiilor valori și atitudini pozitive. Există șase domenii de învățare și dezvoltare pe care le folosim atunci când facem evaluările și planificările pentru nevoile individuale ale copilului. Dezvoltarea personală, socială și emoțională: cât de încrezători sunt copiii, cum și dacă își fac prieteni, cum împart lucrurile ce le aparțin și modul în care își gestionează emoțiile și sentimentele. Dezvoltarea fizică: cum se mișcă copilul și cum își folosește abilitățile motrice grosiere și fine, cum poate gestiona autoîngrijirea și independența și învață despre un stil de viață sănătos. Dezvoltarea comunicării, limbajului și alfabetizării: cum ascultă copilul și pe ce perioadă de timp își poate menține atenția, dacă înțelege ce i se spune, cum comunică cu ceilalti și cum își dezvoltă vocabularul. Matematică: cum învață copilul să numere, dar și despre măsuri, capacități, spațiu, forme și recunoașterea trecerii timpului. Înțelegerea lumii înconjurătoare: modul în care copilul află despre natură și lumea din jurul lui, vorbește despre oameni și comunitățile locale, învață despre diferențe și asemănări, despre evenimentele culturale și religioase din viața lor și a celorlalți. Dezvoltarea creativă: bucuria copiilor de a fi creativi, folosind culori, cântece și dansuri pentru a se exprima.